Showing posts with label Kawan. Show all posts
Showing posts with label Kawan. Show all posts

Friday, February 26, 2010

[CONTEST] Aku & Kancilbiru2

waa.........waa... aku kene masuk gak contest nie... sbb aku gatal2 duk bising ckp cepat tul tarikh tutup contest...

Perghh..x pepasal aku di PAKSA nyah! hahahahaha

Tugasan pertama :

1) Buat satu entry bagaimana dan sejauhmana korang mengenali Kancilbiru. Melalui event ke? blogwalking ke, tersepak tengah jalan ke..bantai ajo sebab wa momantai korang nak buat camna pun...

Siapa Kancil biru nie??
- Eleh....poyos jer kan letak Kancil Biru... letak la Kuda belang ker? Gajah Berbisa ker?? hahahaha
- Nama penuh dia Norhasniza Sabaruddin
- Seorang isteri dn pekerja kat UiTM yek...
- Ada blog yg bernama Ini Belog Saya ---> korang jgn tertipu dgn Hanis Zulaika.. mereka bkn adik beradik yek..hahaha
- Kecil kenit dn comel ko...hahahaha

Berbuka



Korang pernah tgk gmbr ini?? ha....ni gmbr kami berbuka puasa bersama Nuffnang kat The Apartment tau..

Nizaa, adakah ko lupa saat kita mentedarah hari tu?? hahahaha

Aku tertipu masa ini..aku hingat dia lom kawen..ghupanya dh kawen ko... Mak tertipu.....waaa..........

Dia amat aktif bersama Nuffnang sejak 07.08.2008 hahaha... sbb selalu nampak dok update pasal nuffnang... betul.. x caya meh baca

Tapi dia juga ada menurunkan beberapa tips mengenai

Ishk..banyak la..kang aku list kang..dh serupa lak Blog Kancil Biru lak.. dh bukan Blog Sumijelly lak..muahahahah

Ke...kembali kepada Tugasan ke dua :

2) Berapakah jumlah post yang ada dalam blog Kancilbiru ini setakat hari ini, sebelum entri contest ini dibuat.

Jumlah nya : 341 post (main teka jer.. x tau pun..)

Tarih tutup penyertaan adalah : 11.03.2010 (keputusan akan di umumkan selepas seminggu)

Hadiah nya ialah :




Sapa nak turut serta meh..meh.. dtg Blog Kancil Biru nie dn memeriahkan lagi.. leh berebut hadiah tu ngan aku...

Bukan susah pun nak masuk.. wat mcm aku.. pas tu ko cr jer jawapan dlm Blog dia gak.., klau x jumpa memang saja la kan...

So..good luck untuk diri ku...muahahaha

Monday, February 22, 2010

Blog yang tak ada HEADER

Wahai adik AUS ku sayang...

ku puja dan ku seru nama mu...

supaya dikau baca entry ku ini... miahahahaha.. (eh..tergelak cara Mel pulak...hehehehe)

img



Ni nak citer pasal AUS sorang nie... dia kan baru jer bertukar2 header... x per Aus tukar header..jgn tukar kekasih sudah yek..hehehehe...

ko tgk..punya la berani tulih gitu

"MEMANG TAKDA HEADER"...

mati2 aku ingat itu header..hahahahaa

img



Mendidih tul bila aku masuk blog AUS nie...

ko tgk..iklan Nuffnang dia...menari2 lak kat atas ngan tepi...

bikin aku jeles jer.. padahal kalu masuk blog aku... x der langsung iklan menari2 ko... Ap ko jampi Nuffnang yek?? meh ajar cikit kak kak sumi nie...huhuhu

eee....geram...geram.. tu confirm BUFFERED ko kan?? huhuhu....

Tapi tu la, Aus.. dalam chantik tu mesti ada celanya...hahahaha.. bukan celana yek.. tp CELA... maksudnya adala yg x kene..

Tp x kene pada mata aku la..mata org lain?? hahaha...lantak pi la.. hehehe

img



Ko punya list Karangan punya la panjang...

Sampai berjela...jela akk tgk...

tppppppp............................ bila akk buka jer blog ko...


img



sekali dua entry jer..

ko kasi la panjang sikit menjadi 5 entry per page...

at least x derlak nak selak2 belakang lagi...hehehehe (sbb kak sumi malas nak selak la..hahahaha)

Kak sumi just bg tahu jer yek....jgn marah yek.. lagi pun dh x der benda nak buat entry..maka kak sumi guna la ko punya citer sebagai pelaris blog kak sumi... (mana tahu Nuffnanf bagi akak Buffered ker...hahaha)

Ok apa.. pemes sikit adik Aus kak sumi nie.. nak wat adik ipar x leh la..sbb adik kak sumi dh berpunya kan... hahahaha

Nota kaki : pssttt...ni pandangan aku jer..kalu rasa cam x beast pandangan aku nie..korang leh abaikan..hahahaha

Saturday, February 13, 2010

Jeles.... jeles pada mereka ini.....

Jeles...jeles... dah la x dpt nak g...dpt tgk gmbr jerla...

Pada yang pergi suker la tu.... entry aku nengok berjela2 ko.. sampai ada part 1,2 3 lagi...

giler kentang tul korang...hahahaha



tghk..tgk..wat kat The Mines gitu... dkt ngn umah aku..tp aku lak x leh kuar lak.. ada hal la pulak...

x der rezeki aku nak joint.. asal pas main bowling x mandi kat SPLASH citu..kan best..hahaha

tgk...tgk...bapak ramai joint...

warna merah putih lagi ko... jeles..jeles... my peberet kaler tu..hehehe

x per..x per...lain kali aku akan joint korang... jgn lupa aku yek..hehehe..

mintak maaf tuan blog..aku duk cilok gmbr korang yek..hehehe

kalu korang nak baca citer Gathering ni..meh sini aku kasi link kat korang.. g la serbu blog derang yek... dan pada tuan punya blog tu..kalu tetiba sesak..jgn salahkan aku yek..muahahaha..........

Cukup la itu..aku dh la jeles..lagi mau kasi link kat korang suh tgk..muahahaha..

x per.. x per..lain kali aku joint..heheh.. buat la gahtering yg leh aku angkut 3 hero sekali..hahahah (poyos jer kan aku!)

Monday, February 01, 2010

Please Help! Missing Child – Daanya Hana Leonora

Mommies, this is a Community Reach message brought to you by Mom Bloggers Planet. Please HELP us to find and reunite a missing child, Daanya Hana Leonora with her mother.




Daanya Hana Leonora is only 18-months old. She is still breastfeeding but has been KIDNAPPED by her own father on January 16  in bright daylight!

Her mother, Farah Shamsuddin said she had separated from her husband in April 2008 while she was 5 months pregnant, alleging abuse both mentally and physically. Farah has full custody of Daanya while waiting for divorce proceedings to be completed.



The father, Lenardi Amnisar Yuliawiratman has taken away the little girl from her mother’s arm in a public area in Kuala Lumpur but no one was helping. It is believed that he has planned the abduction with his friends before meeting Daanya and her mom in a fast food outlet in Ampang.




It actually happened during a meeting instructed by the court which states that the father can see his daughter at McDonalds Jalan Kolam Air Lama (beside Petronas) with the presence of both party lawyers. The meeting started at 10am. At first everything went well, but at about 11am the father grabbed Daanya Hana from the hands of her mother and ran to a car which has been standing by from the beginning.





On 23rd January 2010, the husband has taken Daanya to Indonesia by taking a ferry to Batam. The shocking thing is that eventhough Daanya’s birth certificate is kept by her mother, Lenardi still can exit the country with Daanya.

It turned out that 2 months after Daanya’s birthday, Lenardi had applied for another birth certificate for their daughter with a different name on it (Leonora Daanya Hana Lenardi Amnisar). That’s absurd!! How can NRD let that happened?

It may not be possible to locate the missing Daanya Hana Leonora but we can help Farah by giving moral supports and PRAY that the husband return the breasfeeding child back to the mother. Thank you.





More information at http://www.facebook.com/event.php?eid=451261070424&ref=mf

Credit article to : Mom Bloggers Planet

Sunday, January 24, 2010

Bersuka ria bersama rakan

Yer..semalam aku sempat berjumpangan rakan2 sekolah menengah aku...



Walaupun sekejap dan x ramai seperti yg di jangka....tp amat seronok...

aku x sempat lagi nak edit gmbr...jadi aku upload dulu gmbr ini yek..nanti aku update full version yek...

img
Seramai 11orang yg hadir memeriahkan perjumpaan ini.... Terima kasih ku ucapkan kerana sudi juga untuk mejayakan nya...

Dari ke Bora Ombak,aku tukar tempat ke Restoran Seri Ratu, jalan Ampang...

img



Dan rezeki Allah juga...makanan kami di belanja oleh Datu yang berpengaruh di kawasan Ampang itu..

Thank juga pada Frans kerana telah memberikan tempat makanan yang belumpernah di cuba...

Best ko..try la makan kat citu yek...

Bersuka ria bersama rakan

Yer..semalam aku sempat berjumpangan rakan2 sekolah menengah aku...



Walaupun sekejap dan x ramai seperti yg di jangka....tp amat seronok...

aku x sempat lagi nak edit gmbr...jadi aku upload dulu gmbr ini yek..nanti aku update full version yek...

img
Seramai 11orang yg hadir memeriahkan perjumpaan ini.... Terima kasih ku ucapkan kerana sudi juga untuk mejayakan nya...

Dari ke Bora Ombak,aku tukar tempat ke Restoran Seri Ratu, jalan Ampang...

img



Dan rezeki Allah juga...makanan kami di belanja oleh Datu yang berpengaruh di kawasan Ampang itu..

Thank juga pada Frans kerana telah memberikan tempat makanan yang belumpernah di cuba...

Best ko..try la makan kat citu yek...

Thursday, January 21, 2010

Ko ada masalah ngan aku ker?

Maaf...entry ini berbaur LUAHAN PERASAAN,
AWAS..kalu rasa x moh baca, sila ke ENTRY lain..
Terima Kasih

Hello..........hello.......... apa masalah ko kawan??



Aku ada wat ko sakit hari ker?? adesss... apa punya sengal la...

Korang cuba baca MSG ni yek.......

img



Tetiba hantar aku msg gitu??

Asal lak?? Datang bulan ker?? meroyan ker?? sakit dah ker??

Bila tanya x moh cakap...tetiba kata lupa erti sahabat lak??

apa kes??

Kejadian tu berlaku pada bulan December 2009...masa tu aku kat luar..sebaik FB aku connected ngan HP..at least leh balas terus time tu..

Aku balik umah..nak masuk FB dia..tetiba dh x der... dia 'kick' aku dr FRIEND LIST dia...

x lama kendian... selepas sebulan lebih... dapat lak MSG mcm nie lak..

img



Hallo?? hallo?? ni apa la masalah nya..??

Bila aku baca balik...

aku tgk ko msg kgkawan lain elok jek... ngan aku ko diam jek.. ko ingt aku ni boneka???



hanya kerana aku x MSG dia thru FB nie, dia leh meroyan macam org pas pantang... wak lu la...

Meh sini..meh sini.. secara terbuka aku nak bagi tahu KO yek.....

Lepas aku berhenti kerja kat *u******* aku selalu contact balik ngan korang..korang..korang yek... Selalu call, ajak borak dan ajak kuar..sampai aku bersalin siap pelawa g umah ajak makan yek..tp KO ada datag?? HARAM...x datang kan?? puas aku POSTPONE date DEMI KO...tp, KO ada nak usaha nak datang?? x der kan?? ada aku kesah?? x der kan??

Bab CALL la pulak yek...

Aku call, KO sibuk..siap suh call **** sbb KO SANGAT sibuk. Ada intake baru ko kata... ---->> k, aku paham..aku x kaco..

Aku call hari lain, angin KO lak x baik... ko x moh cakap.. ----->> k, aku paham..aku x kacoo ko..

Aku call lagi... KO sibuk lagi.. ----> k, aku give up..aku call **** ngan **** la pulak...

KO ada call aku balik?? x der kan?? ada aku kata ko lupa aku?? x der gak kan??

Aku cuti, x kerja, MC, ponteng kerja... aku g gak *u******* jenguk korang..korang..korang.. demi sebuah persahabatan...

Tp KO..kalu cuti ker,g umah mak ko ker, ada jenguk aku kat KL nie?? HARAM.... x der kan??

Kalu KO x moh KAWAN ngan aku pun, leh guna bahasa elok x?? selama aku berhenti kerja aku x pernah kaco hidup KO.. x pernah nak pinjam duit ngan KO, x pernah jaja citer KO kat org lain x pernah buka pekung KO kat org lain..

ada?? ada??

nak cakap tu, pandang2 la cikit..

cukup baik aku x MERAJUK ngan KO, macam yg KO pernah wat kat aku..

cukup baik aku x MEROYAN ngan KO, macam yg KO pernah wat kat aku...

cukup baik aku x HANGIN ngan KO, macam yg KO pernah wat kat aku...

Jadi...ko x moh kawan ngan aku?? k, sila kan.. lagi pun ko pun dah BLOCK aku dr kawan ko kan??

siap tulis STATUS KO mcm nie:

"kadang-kadang rasa frust dgn sikap sstgh kawan nih... especially yg penah rapat ngan aku satu ketika dulu... menyesal?? ntah la... tp yg pasti kecewa sgt... manusia mmg mudah berubah.. cuma aku jek terlalu percaya erti persahabatan nih.. padahal kawan mmg sng nak cr..tp sahabat susah sgt2... skdr suka2 tuh ramai la.. sedihkan..."



asal..nak minta simpati... silakan..silakan..setakat kawan2 ko yg x kekal lama tu.. ko g la..aku kalu nak berkawan biar sampai hayat.. sekurang2 nya mereka akan membantu aku ketika betul2 susah, betul2 senang...

AKU X KESAH LA!!!!

Aku lebih senang berkawan ngan ORG SAYANG aku .. mereka lebih caring dr KO tau!

Aku sayaang Geng2 Blogger...........

Aku sayang Geng PARLIMEN...........

Aku sayang korang..korang yg sudi menyinggah ke BLOG aku...........

Ada sesiapa x moh kawan ngan aku ker?? sila utarakan SEKARANG!


Monday, November 30, 2009

Menyambut hari jadi pada tahun 1998

Tahun 1998 aku dah start keje... sebenarnya aku ni nak kirakan pekerjaan, sumer dh pernah rasa. Sejak aku tingkatan 4 dh kerja. Tapi kenangan yang paling lama tentu la kat Isetan. Masa tu ramai kawan ko..



Ni salah satu gambar aku kat Isetan. Sebenarnya ada banyak lagi..nanti la aku upload lagi...

1998



Gambar nie di ambil pada tahun 1998, masa bi ramai2 sambut hari jadi pada bulan duabelas...

meriah aku rasa...masa nie aku sangat kebudak-budakan ko.. ingat sonok jer ...

Ha.. masa nie aku junior lagi..lom naik pangkat lagi... tapi kerja kat sini lah aku mengutip seribu satu pengalaman yang amat berharga.

Kat situ gak la aku belajar bahasa inggeris yg x berbayar tu. Dimana aku kene bercakap dgn pelanggan dan juga boss besar kat citu, pasal boss aku org jepun, BM tentu la derang x paham..

1998



Ni muker aku... aku rasa korang pun x cam kan? hahaha..sangat selebet ko..malu sungguh nak tgk gmbr lama...hahahah

Mana yek derang sumer..rindu dengan derang...apa la kahabar..dlm facebook pun aku x jumpa.. mana korang g wei?? Contact2 la... leh gak bertukar citer lagi..:)

Kalu korang pandai la kan.. berapakah umur aku ketika aku menyambut hari jadi ini?? hehehe... 8)

meh..meh.. teka teki jap.. sesaja jer.. x der hadiah2 yek.. memanjang jer adiah korang nie..hahahah :)

Thursday, November 26, 2009

Masih dalam mood raya?

Hehehe..sempena nak raya haji ni... x salahkan kalu aku kuarkan gambar raya masa kat opis nie kan??

Dari sehari ke sehari aku nak publish, x gak buat2..

Since nak raya haji, x salahkan aku sajikan gambar raya.. lagi pun nak Raya Haji, so meh kita timbulkan suasana Raya.. ecewaaahhh....

raya



Oh..inilah sebahagian Keluarga Opis aku.. sebenarnya ada lagi yg x ada dalam gambar nie.

Ada yang bercuti, yang ilang entah kemana.. hehehe.. maklum la suasana raya.. sibuk melayan tetamu...opss.. makanan...

raya



Oh...gambar sebelumnya amat sopan sekali... selepas sopan, mestila kurang sopan.. hahaha..

Yer acara GAYA BEBAS.. itu aku yg sebut la.. :)

Dah x sopan sungguh rakan2 aku ni kan?? tapi koran gpasan x yang duduk di barisan hadapan.. sopan lagi kan??

Mana x sopan, depan sekali mestila ketua2 dia Bahagian aku.. dan yang berbaju Biru Laut tu Pengarah aku..

Oh..ya.. dia masih bujang lagi yek.. ada yang nak ngorat?? :)

raya

Selepas bergambar bersama keluarga opis, kami berpakat nak bergambar bersama Pengarha aku nie..JUST WOMEN only!

Tapi bila aku perhatikan gambar nie.. dh macam meraikan PENGANTIN BARU jer kan?? kehkehkeh

x per.. x per.. depa masih bujang.. dan single.. x salahkan? kan?? :)

raya



hahaha..aku cukup suker gambar ini.. gambar GAYA BEBAS... tgk..tgk.. aku over tul sebelah boss aku tu kan..

Selamat Hari Raya Aidiladha sumer!

Friday, November 20, 2009

Tahniah MBP atas usaha bersama

Ingat x korang pasal WEB POPULAR 1MALAYSIA tu?? Dah tahu ker siapa pemenangnya?? hehehe...td tengah layan blog, g jenguk BLOG DENIHATI tu.. dah ..keputusan nya udah kuar...



Peraduan ini bermula pada 1/7/2009 dan tamat jam 12.00 am pada 30/9/2009.

Denihati telah menerima seramia 21 percalonan daripada pengikut fanatik masing2, antaranya :
1) Ini fynn jamal cakap (16)
2) Mombloggersplanet (19)
3) Hidup Biar Sedap (9),
4) Irfan Khairi (1),
5) Kennysia - Asia Best Entertaiment Blog (1),
6) Zahiriladzim (1),
7) Rohaizad dot com (2),
8) Hairulchessmaniacs (1),
9) Kau Tercipta Untukku (1)
10) Emilayusof (2),
11) Contestmanic (1),
12) Dunia Sebelah Zara (1),
13) Your Shopping Kaki (1),
14) World Of Azizwan (1),
15) Oh! Tidak (1),
16) Chokilala (1),
17) Luthtextile (1),
18) Viruspadu (1),
19) Mawar Merah (1),
20) Mylittlevegetablegarden (1)
21) Mysuperkids (1).

KEPUTUSAN :
Berdasar syarat-syarat yang telah ditetapkan TIADA pemenang untuk Weblog Popular 1Malaysia walaubagaimanapun sponsor telah membuat keputusan untuk memberi token sebanyak RM100 setiap satu kepada 2 top weblog yang dicalonkan iaitu :-
1) Ini fynn jamal cakap
2) Mombloggersplanet.

Manakala untuk peserta yang all out promosi contest ini dengan macam-macam strategi dan teknik sebanyak 11 blog. Antara blog yang paling aktif mempromosi contest ini adalah :

1) Mombloggersplanet (23),
2) Precious (19),
3) Mawar Merah (4),
4) Hidup Biar Sedap (3),
5) World of Azizwan (3),
6) Zul's Blog (2),
7) my sweet blog (2),
8) Justkhai (3),
9) Jentayutiara (1),
10) Melayu zone (1)
11) Mysuperkids (1).

KEPUTUSAN : Berdasarkan syarat-syarat yang telah ditetapkan TIADA pemenang untuk Referral Terbanyak walaubagaimanapun sponsor telah membuat keputusan untuk memberi token sebanyak RM200 diatas usaha mempromosi contest ini yang menyebabkan blog ini lebih dikenali di dunia maya, ialah :-
1) Mombloggersplanet
2) Precious

Dan terakhir sekali, Pemenang untuk top 8 ranking dengan keywords Weblog Popular 1Malaysia yang ditentukan pada jam 12.00 am, 1/11/2009 berdasarkan sesawang pencarian google.com.my menggunakan page the web berdasarkan browser FireFox ialah:-
1) Hidup Biar Sedap (RM250)
2) World of Azizwan (RM250), Aku dan Kamu (RM250)
3) Yang Terbuku Di Hati (Tak layak dapat hadiah)
4) Mombloggersplanet (RM250)
5) Mysuperkids (RM150)
6) Blogger KampungBoy (RM150)
7) Melayu Boleh (RM150)
8) Precious (RM150).

Tahniah la pada sumer para pemenang..especially pada MBP yang selama ini kita sokong beramai2...

Tahniah kak Ros atas kemenangan MBP!!!

Mombloggerplanets



Monday, November 16, 2009

Selamat Pengantin Baru Iskandar!

Yer...Selamat Pengantin Baru Iskandar.. hehehe..bukan anak aku la..tapi kawan aku la.. Kawan masa sekolah rendah dulu... pergh...tgk..punya la lama..tp still berhubung lagi.. korang masih berhubung x ngan kengkawan sekolah rendah?? Tak...?? ishk,,ishk...dh, g cari kat Fb tu, sure ramai kan??

K..kawan aku nie wat Majlis kat Bandar Saujana Putra...aku pun x pernah sampai kat citu..kawasan perumahan baru gak la. Masih kuar masuk lori tanah. Kiranya masih dalam pembangunan la tu.

wedding



Aku g hari sabtu hari tu kul 12.30 tgh hari, tapi di sebabkan g berkonvoi..menjadi la kul 1 ptg baru bertolak dari rumah.. biasala, ada jer masalah.. baru balik kerja la, nak mandi la.. nak itu la.. nak ini la... :)  (jangan marah keyrul...)

wedding



Sampai sana dah ada yang sampai dulu. Raja la yang aku nampak..Naz sampai kemudian nya. Bila sesekali berjumpa, macam2 la bercerita. Kisah A la, kisah B la.. ada yang duk citer pasal kerja, pasal rumah, pasal anak..

Skrg kawan aku nya wife, Shahril sedang mengandung anak petama.. rasanya lagi 1 sebulan akan bergelar bapa pulak. hehehehe...bertambah lagi anak2 buah aku nie yek.. walaupun anak kawan aku, tetap gak anak2 buah aku...:)

wedding



Rajin si Raja melayan si kecik nie.. habis dia main muker.. dan kebetulan baju derang sama lak.. apa lagi, aku pass la anak aku kat raja.. dah macam bapa ngan anak lak..

Ok apa...ada ciri2 nak timang anak tu?? bila lagi?? hehehehe

wedding



Kitaorang layan makan dulu sambil Pengantin ronda2 jumpa ahli keluarga dia.. sampai kat meja kitaorang..wah..bercerita sampai x ingat diri tu sebagai Pengantin..hahaha...

Sebaik majlis dia.. kalu majlis org...habis.. x per.. x per... bila lagi nak mengusik pengantin kan??

wedding



Ni acara bergambar bersama pengantin pula.. Pelamin x der, dia buat sempoi jer.. x per, yg penting nikah dulu.. sanding2 x der pun x per..

Dah wat majlis macam nie pun cukup meriah juga..

K..k... susun atur diri memasing.. tu tgh cari port nak berdiri...

wedding



Standbyy... bersedia... ada lagi yg belum bersedia..

Apa lagi la pengantin duk bercakap tu??

wedding



Senyum!................

wedding



Acara menembak pengantin dengan acara gaya bebas.. hahahahaaha

wedding



Apa2 pun..sumer dah selamat...

Nikah sudah, majlis pun sudah..

Selamat la berbahagia hingga akhir hayat...

Selamat Pengantin Baru dari sumijelly sekeluarga..

Friday, October 23, 2009

Bersantai di The Mall

Ohw...hari ni hari jumaat... maka rehat aku pun panjang... mana lagi aku nak g yek?? emmm...nak makan McD ker?? hahaha..... lagipun GLASS LIME COOL dah kuar... x per..next week la g makan.

Kali ni aku kuar ngan akak-akak opis aku lak.. emm.. ngan kak Az, ka Li, kak Mash, Zaity, dan Surya. hehehe.... actually.. aku x kisha pun ngan sesiapa nak joint.. asal ada ruang aku ikut sekali..hahahah..

Pas makan.. kitaorang menuju ke Watson. Akak-aka ku ini nak memperabihkan duit kat Watson lak... membeli eyeshadowla, lipstik la, blusher la... hehehe.. aku?? ikut jer... lagipun masa banyak lagikan? apa salahnya..

img



jom ikut aku g Watson!

img



kak mash tgk belek2...mana satu la yang berkenan... suraya ngan kak az dok perhatikan. derang la nanti akan jadi jururunding kat kak mash sat lagi..hahahaha

img


img


img



Sempat lagi meng'test' make up kat Watson.

img



si zaity duk boring.. sampai dh x tahu nak belek apa lagi...

img



aku?? hahahah.... sempat la sambar compact powder.. ala.. ambik silky girl punya RM7.50.. x tahu la.. akan pakai atau akan terperap.. hahahah aku kan jenis bermake up pun... x kan ko nampak muker aku berconteng2 yek!!

img


img



dah habis eyeshadow powder.. guna lak pencil eyeshadow.. kak az kata nak wat SMOKE.. errkkk apa kebenda SMOKE tu?? aku kan reti.. memacam nama lak derang letak yek...hahahaha

img



tu dia... dah make up make up.. dok gelak2 kat citu.. mcm watson tu kitaorg yang punya.. habis depan make up tu kitaorg concer.. hahaha...

img



sempat ambik gmbr depan cermin ni.. agak-nya mcm nie kot Redmummy rajin snap gambar kan?? depan fitting room, depan cermin besar.. memacam gaya aku nengok.. aku?? snap gitu jer.. x reti wei nak bergaya.. bukan nya aku bawa beg PRADA pun.. beg plastik adalah.. hahahaha

img



tu dia mata aku.. telah di eye shadow kan ..warna HIJAU.. sempena baju kau berwarna ijau.. hahaha.. x nampak la wei.. x pekat aku wat.. light-light jer.. ala ngetest jer.. sat lagi sure padam.. hahaha

img


img



hahaha... nak turun escalator pun aku sompek lagi snap gambar... hahaha...

img



sebelum balik sempat lagi g kedai Aunti .. beli pizza..

sampai jer opis.. aku dh keletihan..

letih berjalan.......

letih bercakap.....

letih tergelak.......

maka... nak merehatkan diri... k.. enjoy my entry yek!

daa........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...