K..kawan aku nie wat Majlis kat Bandar Saujana Putra...aku pun x pernah sampai kat citu..kawasan perumahan baru gak la. Masih kuar masuk lori tanah. Kiranya masih dalam pembangunan la tu.
Aku g hari sabtu hari tu kul 12.30 tgh hari, tapi di sebabkan g berkonvoi..menjadi la kul 1 ptg baru bertolak dari rumah.. biasala, ada jer masalah.. baru balik kerja la, nak mandi la.. nak itu la.. nak ini la... :) (jangan marah keyrul...)
Sampai sana dah ada yang sampai dulu. Raja la yang aku nampak..Naz sampai kemudian nya. Bila sesekali berjumpa, macam2 la bercerita. Kisah A la, kisah B la.. ada yang duk citer pasal kerja, pasal rumah, pasal anak..
Skrg kawan aku nya wife, Shahril sedang mengandung anak petama.. rasanya lagi 1 sebulan akan bergelar bapa pulak. hehehehe...bertambah lagi anak2 buah aku nie yek.. walaupun anak kawan aku, tetap gak anak2 buah aku...:)
Rajin si Raja melayan si kecik nie.. habis dia main muker.. dan kebetulan baju derang sama lak.. apa lagi, aku pass la anak aku kat raja.. dah macam bapa ngan anak lak..
Ok apa...ada ciri2 nak timang anak tu?? bila lagi?? hehehehe
Kitaorang layan makan dulu sambil Pengantin ronda2 jumpa ahli keluarga dia.. sampai kat meja kitaorang..wah..bercerita sampai x ingat diri tu sebagai Pengantin..hahaha...
Sebaik majlis dia.. kalu majlis org...habis.. x per.. x per... bila lagi nak mengusik pengantin kan??
Ni acara bergambar bersama pengantin pula.. Pelamin x der, dia buat sempoi jer.. x per, yg penting nikah dulu.. sanding2 x der pun x per..
Dah wat majlis macam nie pun cukup meriah juga..
K..k... susun atur diri memasing.. tu tgh cari port nak berdiri...
Standbyy... bersedia... ada lagi yg belum bersedia..
Apa lagi la pengantin duk bercakap tu??
Senyum!................
Acara menembak pengantin dengan acara gaya bebas.. hahahahaaha
Apa2 pun..sumer dah selamat...
Nikah sudah, majlis pun sudah..
Selamat la berbahagia hingga akhir hayat...
Selamat Pengantin Baru dari sumijelly sekeluarga..