Monday, June 01, 2009

Inilah SUSPEKNYA.....

sebaik anak aku x demam lepas kene 'gigitan cinta' tu...
tapi selepas 3 hari, kesan nya nampak la sikit...
dh kureng hensem...

letih la wei...setiap kali org nampak tanda tu..
asyik tanya jer...
"kenapa tu??"
"kat mana kene gigit??"
"siapa yang gigit??"

lotih mak cik nak menjawab arr....

[caption id="attachment_996" align="aligncenter" width="300" caption="inilah kesan nya selepas 3 hari..."]Zulfadhli[/caption]

kalu korang nak tau siapa suspek dalam kes nie...
ni kat bawah nie...
korang tgk la sendiri.........

[caption id="attachment_1008" align="aligncenter" width="450" caption="inila 'suspek'nya"]WANTED[/caption]

habis la ko Azzalea...
satu dunia dah kenal ko....

AWAS untuk cowok2 semua...
ini AZZALEA sedang mencari pemangsanya....
muahahaaaaaaaa...............


3 comments:

  1. biar betul beb?? anak sape yg gigit tuh??
    ko tak pi gigit dahi mak dia lak??? kalu anak aku yg kena tuh...hmmm

    ReplyDelete
  2. sumijelly5:59 PM

    hehehe...sebaik anak sepupu aku...
    cadang nak gigit dahi mak dia...
    tapi...x jadi la...
    hahaha........
    x perla...budak..kan leh kawal...

    ReplyDelete
  3. [...] lagi kes anak aku kene gigit dek nandik nie..habis dahi Zulfadhli. Sampai berbekas ko. Jenuh aku nak explain kat orang kenapa kesan pada dahi [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...