Thursday, June 11, 2009

Family Day at A'Famosa

Ni citer aku g Family Day...
Family Day opis aku... kat A'Famosa.. 3 hari 2 malam
so..nampak gayanya entry kali nie berperingkat2 la...
nak update terus menerus pun susah..
ada kerja lain gak nak wat...

[caption id="attachment_1093" align="aligncenter" width="300" caption="standardla aku... mesti ambik gmbr penginapan"]standardla aku... mesti ambik gmbr penginapan[/caption]

kali nie aku duk kat D'Sayvour Condo
ada lah 2 bilik tido, 2 bilik air...
dapur memasak pun ada...
tp aku x masak la..
sebab makanan dah include sekali..

[caption id="attachment_1095" align="aligncenter" width="300" caption="sebenarnya area citu x leh ambk gmbr...tp PEDULIK apa aku...aku tetap gak ambik.. muahaha......."]sebenarnya area citu x leh ambk gmbr...tp PEDULIK apa aku...aku tetap gak ambik.. muahaha.......[/caption]

malam tu sempat la pusing2 COWBOY TOWN...
area citu ada THEME PARK yg x berapa THEME PARK la...
rasanya sonok lagi kot FUN FAIR kat umah aku tu...
muahahaaaaaa............

[caption id="attachment_1099" align="aligncenter" width="300" caption="takut tol danial ngan singa tu...ambik jejauh jer..."]P6057746[/caption]

sempat la aku ambik gambar ngan singa tu..
tp ambik jejauh jerla...
lagi pun NOT ALLOWED OUTSIDE CAMERA kan...
so..aku main snap jerla..
jauh pun jauh la.. muahahaaaaaa........

[caption id="attachment_1100" align="aligncenter" width="300" caption="udah standby nak turun padang...gehgehgeh.."]P6067782[/caption]

esoknya acara bermula....
pepagi aku anak beranak dah bersiap..
g sarapan dulu la... kang x makan lapor la pulak..
lepas tu terus ker padang..
acara sukan bermula la...

[caption id="attachment_1101" align="aligncenter" width="300" caption="ramai sunguh org...tp bila petang jadi surut..hahaha"]P6067867[/caption]

masa nie la baru leh jumpa sumer...
maklum la... time nie la leh bersua muka..
kalu tidak..... KERJA...KERJA...KERJA...
hehehehe.... (mcm banyak benor keje kan?)

[caption id="attachment_1102" align="aligncenter" width="300" caption="pepagi wat senaman ngan menari poco-poco"]P6067868[/caption]

biasalah...acara pembukaan...
bersenam sambil menghirup udara yang segar...
sebaik cuaca ok...
cuma x der angin la...
jadi...panas rasanya udara...

[caption id="attachment_1103" align="aligncenter" width="300" caption="tekun tol anak2 aku mewarna"]P6067915[/caption]

aku x der masuk acara apa2 pun...
untuk anak2 aku masukkan acara mewarna...
ala.......just conteng2 jer...
bukan nyer betul2 derang kaler pun...
dapatlah hadiah saguhati...

[caption id="attachment_1104" align="aligncenter" width="300" caption="acara memandi sure x lepas...hehehe"]P6067949[/caption]

belah petang nya...
lepas makan, terus g mandi kolam....
anak2 aku..jumpa kolam dh x reti nak naik..
jenuh aku memanggil...

[caption id="attachment_1105" align="aligncenter" width="300" caption="acara kemuncak waktu malam... DINNER TIME"]P6068011[/caption]

malam tu DINNER bersama2....
TEMA DINNER warna BIRU...
beberapa biji DURIAN dijamu pada setiap meja..

[caption id="attachment_1106" align="aligncenter" width="300" caption="lebih kurang cam zoo negara la...bezanya cuma naik kenderaan melawat binatang jer.."]P6078017[/caption]

keesokan nya... last day kat A Famosa
pergi melawat Animal World Safari...
macam Zoo negara la..
cuma kita duk dalam kenderaan, binatang yg berkeliaran

[caption id="attachment_1107" align="aligncenter" width="300" caption="anak2 aku dah kelaparan.... sumer dia sapu..."]P6078126[/caption]

petang waktu makan....
anak2 aku dah lapor...
makan sendiri la derang...
x moh dah aku suap...
derang nie suker makan mee berbanding nasi...
tapi kalu dh x der mee, nasi pun leh jugak

[caption id="attachment_1108" align="aligncenter" width="300" caption="masa untuk pulang....."]P6078133[/caption]

lepas makan..kitaorang pulang...
tapi sempat singgah umah member aku...
kira2 kul 4 ptg kitaorang bertolak dr melaka...
kul 6 petang br sampai umah...
jem giler arr.....

SELESAI sudah acara di A Famosa...
nanti aku detailkan sikit setiap cerita...
so...tunggu jerla entry berikutnya...
ni hanya gambar sekilas jer...
muahahaaaaaaa...................


1 comment:

  1. [...] jer kerja, opis aku wat Family Day kat A Famos, Melaka. Apa lagi…….bergumbira sakan la aku anak beranak. 3 hari 2 malam aku anak beranak [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...