Showing posts with label Aku yang penuh dengan kekayaan. Show all posts
Showing posts with label Aku yang penuh dengan kekayaan. Show all posts

Tuesday, February 02, 2010

Aku yang penuh dengan kekayaan

Yer..apakah hari anda yang penuh dengan kekayaan??

Inginkan kekayaan itu??

hehehe,,....yer..aku telah menjumpai kekayaan aku... korang nak tahu?? ingin tahu?? nak tahu sesangat?? hahahaha

yer..sempena bulan ini bulan kekayaan...maka..aku persembahkan kekayaan yang aku miliki.......

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

img



Yer..PROSPERTY BURGER dari MCDonald...

Aku telah menemuinya...pada minggu lepas... memang kaya la hari tu.. pass tu kayap..hahaha

sebabnya...aku telah membeli DOUBLE PROSPERTY BURGER okey!

img



Ni Nizaa punya pasal la.. tolong la nizaa..ko ni telah menghasut kak sumi..muahahaha...........

asyik kuar entry makan......makan...makan........

maka aku telah terjebak dengan makanan pula .....muahahaaaaaaaaaa..........................

img



bersedia dengan aksi aku nak me'ngap' DOUBLE PROSPERTY BURGER???

Yer...saksikan setiap aksi dengan penuh keterujaan yek...hehehehe

img



yer...saksikan la dari aku mula makan ....hingga ke gigitan yang terkhir....

last sekali tinggal kertas pembalut burger jer...

klau la leh makan pembalut tu..lama dah aku telan....muahahaha

img



Licin sungguh aku makan...

sumer sekali adalah RM 19.00++ okey..termasuk Sundea Cup tau..

perghhhhh..kenyang giler arrr.................

kenyang sampai ke malam ker?? oh tidak..

balik tu aku mencari NASI..muahahaha....lapor ko...

sah minggu nie aku kene DIET...huhuhuhuhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...