Tadi opis aku edar kalendar tuk tahun 2010. Dapat la beberapa keping.. emm.. best x kalu aku nak let go 2 buah kalendar kat korang...
2 jer yek..walaupun nampak banyak..yg lain tu sebagai hiasan jer... :)
korang nak x??
Tapi aku nak kasi kat 2 orang yang rajin komen dalam blog aku nie la..sebagai tanda terima kasih kerana sudi menyokong daku.
Tapi dengan syarat... 30hb November akan aku umumkan siapa.. bermakna korang ada lagi 11 hari lagi untuk menduduki carta teratas...
Wah nampak kah siapa yang teratas??
Su@mamasyaza (25)
Nizaa (17)
Meh..meh..g potong derang.. baru 25 ngan 17 komen jer... ada lagi 11 hari tau..
kalu korang g komen balik setiap entry aku tu.. dh leh potong tu.. oh ya.. pada Cik Norfa, anda automatik tidak layak dalam ini giveaway.. muahahaha :)
So, bila dh tahu pemenangnya, nanti akan aku poskan kalendar itu berserta misteri hadiah.. huhuhu..itu misteri hadiah x leh arr bagi tahukan.. kiranya korang akan tahu bila dapat la..
Jangan mengharapkan yang mahal2 yek... cuba harapkan macam dapat pen ker, buku ker, pensil ker, kertas ker... hehehehe... cuba yek! :love:
K..meh..meh..jadi 2 pengomen yang teratas dalam CARTA SUMIJELLY ni yang akan berakhir pada 31.11.2009 pukul 4.00 ptg.. , pas 4.00 ptg segala komen tidak akan dikira.. :)
Tapi x per... jgn mengalah.. bulan DISEMBER akan ada lagi yang menarik..
maka sila bersabar jika tidak berjaya untuk bulan ini...
mari dapatkan Kalendar 2010 dari aku walaupun opis aku yg bagi.. :)