Ingat nak g Zoo Negar akat Taman Melawati tu... Jadi sebelum tu tgk laman web dia..
Intai-intai harga... sekali tgk...
Mak aih... mahal gak... memang berubah sungguh mengikut peredaran masa yek!
Aku berdua = RM 40.00
Anak 2 org = RM 18.00
perghhhhhh.......total jer dah RM 58.00
mak aih.....mahal nya... adess.. dah la tgh bulan. Gaji pun x der.. dh habis awal2 bulan tu hari.. :-|
emm...nampaknya kene tangguh la dulu jalan2 ke Zoo Negara..
Tu belum kira makan lagi....
Dulu ada MARRY BROWN x silap aku.. skrg x der yek??
emm...kalu ada KFC ok gak... ni cafe2 jer.. sure harga mahal kan??
alahai...nampaknya.. duk umah jerla..
bersantai di rumah jerla yek anak2 ku... tunggu ibu ngan ayah ada duit cikit, kita g yek... :)
sambil2 tu... kita main magic cube jerla... :)