MISC ?? errk.... tu aku short kan jer... nama penuhnya Malaysian International Seafood Exposition 2009 la.. kan aku pernah sebut semalam, ada pameran makan ikan...hehehe... :)
So hari ni di buka untuk pelawat luar la.. seperti aku la.. 8)
Memula kene REGISTER yek... tu kat kaunter yg di sediakan. Setelah isi berbagai tempat kosong... terus dapat pas dn free gift..
Korang ingat free gift tu banyak ker.. ala.. PEN & KAD MAGNET jer..
Pass tu kalu x der, x leh masuk yek.. derang SCAN tau..
konon bangga giler arr dpt pass tu... ceh.. sekali nama penuh derang tulih..
x per.. x per.. janjji kan kene bayar.. FREE mar...
aku g ngan opis mate aku, Cik Lala. Terima kasih kerana sudi mengikut ragam sumijelly nie yek..
opss.... imigresen tahan lak.. hikhikhik... :)
tu dia.. kena scan.. mcm nak masuk lapangan terbang la pulak..
macam2 ada ko.. sumer berasaskan IKAN yek..
Kopok ikan, bebola ikan, seafood dan yang aku nampak ada lah IKAN KELI..
giler arr Ikan keli pun dh di komersialkan.... emm korang makan ikan keli x??
aku?? sumer makannnnnnnnnnnn........................
Ikan keli goreng... ikan keli di tin kan mcm ala2 ikan sardin..
pizza pah pun dan kepah pun ada yek... hikhikhik
eee.......sumer gmbr aku tgh test makanan..
padahal aku baru jer pass makan PIZZA HUT tadi kan...
ee.....buruk lantak tul kan aku nie...
Habis sumer makanan aku try
Jadi pameran ini akan berakhir hari ni. So sapa yg sempat g, meh la dtg PWTC. Tutup kul 6 ptg yek..
Selamat melawat yek! :)