Tuesday, September 12, 2017

McFlurry Durian D24 McDonalds



Haaa..  hari tu McDonald's ada buat promosi McFlurry Durian D24 yang akan di jual bermula 24 Ogos 2017.... .

Sapa dapat merasa???? Saya memang nak rasa masa tu.. tapi bila tengok harganya RM7.99 tu.. saya kata emm.. tak perla next week la rasaa...hik3

Tapi... tak sampai pun 5 hari... McFlurry Durian dah habis di jual..


Ingatkan saja gimik.. tapi betul la.. pergi memana McDonald's semua dah tampal notis kehabisan stok...

Ok la.. tak per.. x der rezeki nampanya.. ramai pun rata2 cakap rasa manis.. tak rasa sangat durian nya kan... (nak sedapkan hati)

Tapi... pada 09.09.2017 saya ke KL ada urusan.. singgah la kat Medan Mara Digital.. ada McDonald's kan... macam biasa.. Huzaiman mestila nak happy meal dia tu...

Saja2 tanya kat cashier tu ada, ada tak McFlurry Durian sebab tak der pula tampal notis kan.. tetiba cashier tu cakap ADA........

Apa lagiiiiiiiiiiiiiiiiii..............


Saya beli la kan........ YES!! dapat gak merasa...hahahahaha

Punya jauh baru dapat merasa... selepas 10 hari kata dah sold out tu... cer tengok tarikh pada resit.. kang ada kata saya menipu lak..

Ialah.. dah kuar dalam FB dan website McD kata dah kehabisan stok kan........


Cuma tak kuning sangat warna nya.. tak menyerlah warna durian sebab dalam gambar macma biasa.. kaler nya menarik perhatian orang kan.. dan juga rasa durian pun kurang... rasa macam perisa dan manis....

Tapi sebagai seorang blogger... kene la rasa sendri baru leh tahu... dan rasanya yup! Manis.. durian ada la juga rasa tapi tak seperti durian asli la... masih terasa kemanisan nya macam dari GULA!! hahaha

Ok McD jangan marah... dah tu yang saya rasa kan.... tapi kan.. cer sendawa..... perghhhhhhhh..semerbak bau DURIAN! marah anak saya.. sebb dalam kereta kuatla bau busuknya.... sorry anak2.. x sengaja...

Jadi... korang tunggu jerla Tahun 2018 baru derang keluarkan balik McFlurry Durian ni.. untuk pengubat luka.. korang g la makan aiskrim Jagung pula yek!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...