Saturday, November 02, 2013

Akasia : Love U Mr Arrogrant


 Haaa..... mesti ramai yang folow citer Love U Mr.Arrogrant, setiap hari Isnin - Khamis pukul 7 malam.... saya layan la juga kan.. sebab macam best jer.. lagi pun dah baca pun buku citernya..hik3


Ini pun sebab member opis beli kan.. jadi dapat la membaca sekali..hehehe

Bila dah baca citer ni baru la nak tgk drama dia kan.. walaupun banyak gak menyimpang citer nya dari buku tu... tapi boleh la kan....

Yang lain tu tambahan jer.. yg penting fokus pada Zara dn Mr Arrogrant dia jer..hik3


Ohya.. minggu depan adalah episod terakhir Love U Mr.Arrogrant... tak sabar nak tahu kesudahan citer ni... apa la jadi pada mereka kan??

Sapa yang terlepas citer ni, boleh la tgk di blog : Kepala Bergetar tapi setakat Episod 22 jerla...hik3

Nanti dah habis citer Love U Mr.Arrogrant, lepas tu tak tau la citer apa pulak kan?? emmm..... nampaknya makin banyak la Novel beralih ke Drama kan?

Bila yek nak kuar citer Suami Aku Ustaz tu?? Tertunggu-tunggu gak..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...